



Reklamacje i zwroty
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta.
W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@czujnikisterowniki.pl lub telefonicznie: 58 558 49 33. Poinformujemy o dalszych krokach.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one jedyną podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne duże uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 58 558 49 33.
Po opłaceniu kwoty pobrania (jeżeli występuje) i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia zawartości, sporządzany jest protokół rozbieżności (stosowny druk posiada kurier), który stanowi jedyną podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli Jesteś Konsumentem a zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Jeżeli jesteś Nabywcą (przedsiębiorcą lub osobą prowadzącą działalność gospodarczą) a zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z zapisami rozdziałów V a i VI Regulaminu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@czujnikisterowniki.pl lub telefonicznie: 58 558 49 33. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli jesteś Nabywcą (przedsiębiorcą lub osobą prowadzącą działalność gospodarczą) i chcesz dokonać zwrotu lub towar jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z zapisami rozdziału Va Regulaminu.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
Możliwość zwrotu zgodnie z przepisami zawierania umów na odległość dotyczy jedynie produktów typowych, nie posiadających cech indywidualnych (wyprodukowanych lub sprowadzonych z uwzględnieniem szczególnych cech wymaganych przez nabywcę).
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki oryginał dowodu zakupu (paragon lub imienna faktura VAT) oraz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
W przypadku nie dostarczenia dowodu zakupu (oryginału) zwrot nie zostanie przyjęty.
Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem oraz wysłanych na koszt odbiorcy.