Promocje
Stacja Meteorologiczna GWS-370
Stacja Meteorologiczna GWS-370
11 672,70 zł 10 505,00 zł 9 490,00 zł 8 540,65 zł
szt.
Presostat Mieszkowy 0.2...1.6 bar
Presostat Mieszkowy 0.2...1.6 bar
1 235,00 zł 617,50 zł 1 004,07 zł 502,03 zł
szt.
Deszczomierz - Sensor Opadów Lambrecht
Deszczomierz - Sensor Opadów Lambrecht
4 674,00 zł 4 206,60 zł 3 800,00 zł 3 420,00 zł
szt.
Stacja Meteorologiczna GWS-570
Stacja Meteorologiczna GWS-570
18 327,00 zł 16 494,30 zł 14 900,00 zł 13 410,00 zł
szt.
Przetwornik Ciśnienia ECT16.0A 0...16.0 bar 1/2"
Przetwornik Ciśnienia ECT16.0A 0...16.0 bar 1/2"
440,50 zł 367,77 zł 358,13 zł 299,00 zł
szt.
Presostat Mieszkowy P40 4.0...40.0 bar
Presostat Mieszkowy P40 4.0...40.0 bar
971,70 zł 485,85 zł 790,00 zł 395,00 zł
szt.
Przetwornik Ciśnienia ECOSR16.0A
Przetwornik Ciśnienia ECOSR16.0A
455,10 zł 123,00 zł 370,00 zł 100,00 zł
szt.
Manometr z Rurką Bourdona 100 mm
Manometr z Rurką Bourdona 100 mm
104,55 zł 52,27 zł 85,00 zł 42,50 zł
szt.
Manometr PBX160LB-BI 160 mm
Manometr PBX160LB-BI 160 mm
553,50 zł 209,10 zł 450,00 zł 170,00 zł
szt.
Presostat Mieszkowy -0.9...1.5 bar
Presostat Mieszkowy -0.9...1.5 bar
1 168,50 zł 356,70 zł 950,00 zł 290,00 zł
szt.
Limi Presostat 2.0...25.0 bar
Limi Presostat 2.0...25.0 bar
1 562,70 zł 725,70 zł 1 270,49 zł 590,00 zł
szt.
Przetwornik Ciśnienia ECOS2.5VC
Przetwornik Ciśnienia ECOS2.5VC
455,10 zł 123,00 zł 370,00 zł 100,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. 

W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@czujnikisterowniki.pl lub telefonicznie: 58 558 49 33. Poinformujemy o dalszych krokach.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one jedyną podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne duże uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 58 558 49 33.

Po opłaceniu kwoty pobrania (jeżeli występuje) i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia zawartości, sporządzany jest protokół rozbieżności (stosowny druk posiada kurier), który stanowi jedyną podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli Jesteś Konsumentem a zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Jeżeli jesteś Nabywcą (przedsiębiorcą lub osobą prowadzącą działalność gospodarczą) a zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z zapisami rozdziałów V a i VI Regulaminu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@czujnikisterowniki.pl lub telefonicznie: 58 558 49 33. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Jeżeli jesteś Nabywcą (przedsiębiorcą lub osobą prowadzącą działalność gospodarczą) i chcesz dokonać zwrotu lub towar jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z zapisami rozdziału Va Regulaminu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 

Możliwość zwrotu zgodnie z przepisami zawierania umów na odległość dotyczy jedynie produktów typowych, nie posiadających cech indywidualnych (wyprodukowanych lub sprowadzonych z uwzględnieniem szczególnych cech wymaganych przez nabywcę).

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki oryginał dowodu zakupu (paragon lub imienna faktura VAT) oraz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

W przypadku nie dostarczenia dowodu zakupu (oryginału) zwrot nie zostanie przyjęty.

Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem oraz wysłanych na koszt odbiorcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl